niedziela, 26 stycznia 2014

Pasta kanapkowa z suszonych pomidorów.

Weekendowe śniadanka są tak bosko niespieszne... Często budzi mnie zapach świeżo mielonej kawy. A może jednak częściej dźwięk młynka? W każdym bądź razie KAWA! W zwykły dzień wystarczy mi kubek, ale w weekend zawsze są dwa, albo nawet trzy. Przyrządzona przez P. zawsze lepiej smakuje :) Ale nie o kawie dziś...


Śniadanko w weekend kojarzy mi, oprócz hektolitrów pysznej kawy, z tostami i mazidłami. Coraz częściej przygotowuję pasty na chleb. Odkrywam, jaki to genialny pomysł. Wystarczy rozdrabniacz, kilka produktów z lodówki i wyobraźnia. Pierwszą pastą, jaka pojawiła się na blogu była z wykorzystaniem wątróbki smażonej na piwie(przepis o tu [klik!]). Często też mieszamy jajka z awokado w różnych kompilacjach. Ale ostatnio zobaczyłam w jakiejś gazetce sprzed wieków pomysł na pastę z suszonych pomidorów. Suszone pomidory to akurat składnik, który zawsze mam w lodówce, bo lubię, dlatego na bieżąco uzupełniam zapasy. Najczęściej wykorzystuję je do sałatek i mięsnych roladek, ale przyznam, że w mazidle do tostów sprawdziły się cudnie. Rację mieli w gazecie, że to pychotka!


Składniki:
  • kostka twarogu półtłustego
  • 6 -8 połówek suszonych pomidorów
  • 2 łyżki posiekanej natki pietruszki
  • 1/2 małej cebulki(u mnie akurat czerwona)
  • 1 łyżeczka oleju z pomidorów
  • sól do smaku


Wykonanie:

Nie zaskoczę, choćbym chciała :D

1. Składniki wrzucamy do rozdrabniacza i mielimy na jednolitą masę ;)

Dobrej niedzieli Wam :)
O.

2 komentarze:

  1. jedyna moja styczność z pastą z suszonych pomidorów to pasta z Biedronki ;) jakoś mi nie za bardzo posmakowałam, w przeciewieństwie do jajecznej (kto jej nie lubi! ;) ) i rybnych (łososiowej i z tuńczyka), może jeśli spróbuję zrobić sama i według Twojego przepisu, to mi w końcu podpasuje ;)

    całuski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowa jest najlepsza i na pewno Ci posmakuje! Te kupne mało mają wspólnego ze składnikami, z których rzekomo są. Ostatnio wnikliwie doczytałam skład i się przeraziłam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...