środa, 19 czerwca 2013

Koktajl owocowy na upalne dni.

U Was też tak gorąco? Uwielbiam upały :D Zdecydowanie jestem ciepłolubna! Jedyne, czego nie chce mi się robić w takie ciepło, to stanie nad garami. Nawet śniadania przygotowywać mi się nie chciało, więc poszłam na łatwiznę i zajadałam/zapijałam koktajlem owocowym.

Przepis jest prosty owoce + kefir/maślanka + garść zdrowia(zioła, otręby, płatki itp.). To wystarczy, by stworzyć zdrowy i pyszny letni posiłek. O tej porze roku nasze organizmy mają mniejsze wymagania i możemy(ba! nawet musimy!) pozwolić sobie na lekkie, acz pożywne dania!


Składniki:
  • dowolne owoce - dziś u mnie banan i brzoskwinia
  • kefir - 2 szklanki
  • garść mięty
  • otręby pszenne - 2 łyżki


Wykonanie:

1. Wszystkie składniki razem miksujemy. Cieszymy się smakiem i słonkiem za oknem :)




Trzymajcie się ciepło :) I cieszmy się słonkiem, póki jest!
O.

p.s. niebawem stuknie mi ćwierć miliona odsłon. Szykujcie się na konkurs :)


2 komentarze:

  1. Fajny i szybki przysmak :) Akurat nie przepadam za kefirem/maślanką, ale jogurt naturalny będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam dzisiaj na śniadanko koktail, ale z malinkami :) Pychota :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...