poniedziałek, 3 grudnia 2012

W świątecznym klimacie.

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam coś świątecznego. I nie do jedzenia, choć z produktów spożywczych :)

Pomysł znaleziony gdzieś kiedyś w sieci. Grudzień się zaczął, więc klimaty pomarańczowo-korzenne jak najbardziej wskazane...

Stworzyłam naturalny odświeżacz powietrza.








Składniki:


  • kilka plastrów pomarańczy
  • goździki
  • laska cynamon
  • ziele angielskie
  • woda
  • łyżeczka sody oczyszczonej





Wykonanie:
1. Wszystkie składniki umieszczamy w słoiku i zalewamy wodą. Słoik dekorujemy. 


Proste, a jakże efektowne. I wiecie co? To naprawdę działa... Pięknie pachnie i neutralizuje nieprzyjemne zapachy. Nie wierzyłam, że to zadziała. Chciałam mieć tylko coś ładnego, a tu taka niespodzianka... Ten zestaw na pewno sprawdzi się podczas zbliżających się Świąt. Ale i w każdy inny dzień będzie prawdziwą zapachową niespodzianką :) Gdy miną Święta, na pewno będę tworzyć nowe kombinacje zapachowe.

p.s. odświeżacz warto wymienić po ok 5 dniach - tyle bez uszczerbku ustał u mnie :)


Pozdrawiam ciepło!
O.
p.s.  gdzie ten śnieeeeg???

8 komentarzy:

  1. nie mogę doczekać się Świąt!
    pozdrawiam,
    szana;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł :) Jeśli nie masz nic przeciwko to podzielę się nim za kilka dni u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne! będzie mi miło :) podrzuć tylko mi tu link, żebym mogła zobaczyć Twoją wersję! pozdrawiam :)

      Usuń
  3. A później można wyjąć z zalewy i wysuszyć. :)
    Najpierw odświeżacz powietrza a później jako dekoracja.
    Rewelacyjny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa! Jedynie bałabym się, że wyleje zawartość...Musi pachnieć cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby nie to, że już trochę późno spróbowałabym od razu. Ale poczekam do rana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :). Ale musiało pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, można wiele wariantów robić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...