środa, 24 października 2012

Papryka w zalewie miodowej.

Jesień w pełni. Lubię jesień. 

Przypomnę Wam przepis, który pokazywałam tu w zeszłym roku. 
Prosta i smaczna papryka.

Składniki:

  • 2 kg papryki
  • cebula
  • 3-4 ząbki czosnku
  • oliwa
Zalewa:

  • 1 szklanka octu
  • 1 szklanka cukru
  • 5 szklanek wody
  • 2 liście laurowe
  • 2 ziarenka ziela angielskiego
  • 5-6 ziaren pieprzu czarnego
  • 2 łyżki soli
  • 2 łyżki miodu
Zacytuję siebie sprzed roku:
"Paprykę pokrojoną w paski, cebulę w piórka i czosnek wkładamy do słoików. Zalewamy zalewą i pasteryzujemy 15 minut. Ot i cała robota! :) "

Nie mam dziś weny. 
Trzymajcie się :*


2 komentarze:

  1. właśnie robię ale bez miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Robiłam podobną w tym roku. Nie masz weny? Dopadła Ciebie jesienne deprecha? To oznacza tylko czas na zakupy! :D Ja zakupiłam wczoraj w pepco nowe miseczki na sosy za 9,99 :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...