czwartek, 20 września 2012

Rozdanie czy konkurs?

We wrześniu stuknął mi roczek. Blogowy roczek. Obiecałam, że coś dla Was przygotuję. Ostatni książkowy wpis zainspirował mnie do tego, by rozdać właśnie książkę. Mam dla Was coś specjalnego...

Jakie są zasady? 
1. Obserwuj mój blog.
2. Zostaw wpis pod tym postem(proszę również o pozostawienie adresu mailowego).
3. Wyniki ogłoszę13 października, więc trochę czasu macie na dotarcie do mnie ;)

Oto prezent:

Sama mam kilka książek z tej serii, więc szczerze polecam.

Co w środku? Uchylam rąbka tajemnicy:

Pozdrawiam ciepło!
Olga

40 komentarzy:

  1. makaronowe inspiracje, love it! <3


    mariakmoch@wp.pl


    http://opowiescistypendialnepooja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dania z makaronem..pozdrawiam..
    bozena-1968@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrawy z makaronu? Obiecująco brzmi ta książka! :) eksperymenty z makaronami to coś, co lubię i chyba nigdy mi się nie znudzi.

    pozdrawiam!
    pannamadzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)

    bookandcooking@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję rocznicy :) obyś mogła świętować wiele kolejnych :)

    uwielbiam makaron :)
    edith26@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga przez rok i życzę kolejnych lat tak ciekawych wpisów z przepisami jak i z recenzjami książek kucharskich :) I chętnię wezmę udział w organizowanej przez Ciebie zabawie:)

    kalinka130@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja, i ja się zgłaszam! Obserwuję już od jakiegoś czasu :P
    Mój mail to: anna.stepinska85@gmail.com
    Gratuluję roczku i życzę dalszych sukcesów blogowych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką w posiadaniu - jest świetna :) Dlatego nie wezmę udziału w konkursie. Jednocześnie życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach z chęcią wezmę udział . Makarony <3
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O książkę starać się nie będę, bo już ją mam :) Chciałam tylko pogratulować pierwszego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam ale tutaj spróbuję, bo kocham makarony. :D
    a wyniki konkursu ogłaszane są akurat wtedy, kiedy mam urodziny, więc byłby to świetny prezent. ;)

    olapoczta97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kieruję się przepisami ale chętnie przygarnę inspiracje :) oby więcej takich roczków :) Pozdrawiam ( gapcio22@g02.pl )

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbierasz maile do spamlist? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, aby mieć z kim wymieniać kulinarne tajniki ;P
      no i proszę podpisujcie się Anonimowi :)

      Usuń
  14. Ubóstwiam makarony :D Oczywiście zapisuję się i juz zaczęłam obserwować ;) martakoscik@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Włoska kuchnia jest wspaniała :) sienia_88@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna książka:)
    zgłaszam się do rozdania:)
    gosika90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również chętnie się zgłoszę;)
    sylwunia01@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Makaron to podstawa mojej kuchni. Książek kucharskich mam już wystarczająco, więc tylko pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do rozdania.
    E-mail : gabinkowa.mamusia@gmail.com

    U nas makaron jest minimum 2-3 razy w menu tygodniowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście dodałam do obserwowanych :)i mam zamiar zaglądać :)

      Usuń
  20. Zapisuję się:)
    Oczywiście też obserwuję.
    fraglesik08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam książki kucharskie!
    Zgłaszam się :)
    kinga.modlinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe do czego zainspirowałaby mnie ta książka :-) Ładnie tu! Pozdrawiam :-) peggi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyłączam się do zabawy.
    Właśnie szukam nowych inspiracji na makaron ;)

    Obserwuję jako: Alicja M.
    Mail: alicja.mw.net@gmail.com
    notka: http://my-candys.blogspot.com/2012/10/poczatkujaca-pani-domu.html

    Zapraszam również na moje konkursy:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/10/konkurs-mikoajek.html
    http://my-candys.blogspot.com/2012/10/konkurs-na-mikoajki.html

    Pozdrawiam.
    Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię gotować i uwielbiam makaron dlatego z miłą chęcią zapisuję się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią zapiszę się na candy, uwielbiam makarony pod każdą postacią :)
    najra.art@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam makarony w każdej postaci. Zawsze mąż śmieje się ze mnie, że jem makaron z rosołem, albo makaron ze spagetti bo tyle go daję, że nie widać reszty składników. Książka śliczna, blog bardzo ciekawy więc i ja się zgłaszam.
    Katep80@interia.pl
    Banerek wisi u mnie.

    Zapraszam na swojego bloga i urodzinowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam makarony:-) Super, że zrobiłaś konkurs i masz taką fajną nagrodę:-)
    Obserwuję jako: Anna Marianna
    e-mail: annamarianna@vp.pl
    pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam dania z makaronu!
    justyna90k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Makaron jem w każdej postaci. Ostatnio pokochałam zapiekankę z makaronem, serem, mięsem i szpinakiem. Pycha! Chętnie biorę udział w konkursie.
    Obserwuję jako Cooki
    e-mail: cookis.world@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gotowanie to jedna z moich pasji, więc staję w kolejce :D
    wzory.haftu@wp.pl
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię gotować, a potrawy z makaronem bardzo mi smakują więc z chęcią zapisuję się na Twoje candy :).
    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  32. Mniam, kocham makaron :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam dania z makaronu, a Twój blog jest świetny :)

    E-mail: joanwi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się
    gabcia4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja się zgłaszam, bo makaron to jest to, co Tygryski lubią najbardziej :-)

    ma_niusia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Makarony - super!

    lovely-paula@wp.pl

    P.S. W ramach rewanżu zapraszam do siebie na konkurs :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako: Kasia
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...