wtorek, 7 sierpnia 2012

Cukinia bolońska.

Cukiniowy szał c.d.

W tytule "Bolońska", ale taka nieco oszukana ;) Robiłam ukochanemu na obiad spaghetti z sosem przypominający boloński i postanowiłam nadziać nim cukinie, jako że makaron staram się ograniczać w swym jadłospisie. I tak powstał pomysł cukinii po bolońsku.

Smakowała wybornie. Jak to faszerowana cukinia :D

Składniki:
  • cukinia
  • mięso mielone z indyka
  • cebula
  • pomidory w puszce
  • łyżka koncentratu pomidorowego
  • żółty ser
  • przyprawy - sól, cukier, pieprz, oregano


Wykonanie:

1. Cukinię przekrawamy na pół, wydrążamy środki.
2. Na patelni podsmażamy mięso, cebulę, dodajemy pomidory i dusimy. Przyprawiamy i dodajemy koncentrat.
3. Nadzienie przekładamy do cukinii, posypujemy żółtym serem i wstawiamy do piekarnika na ok 20-30 minut - w zależności od wielkości cukinii. Na ok 175 stopni.

Smaczności!
O.
p.s.

2 komentarze:

  1. Wygląda przesmacznie ;).

    Straaasznie się cieszę, że smakowała ;D. Moi domowi mięsożercy też się nią zajadali :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że u Ty też jesteś amatorką cukinii;) ja robię ją często i za każdym razem przyrządzam w inny sposób...// co do foremek to zgadłaś :) polowałam na takie od dłuższego czasu i w końcu znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...