poniedziałek, 12 marca 2012

Sałatka krabowa.

Dobry, wiosenny wieczór!

U mnie już wiosną pachnie... I w domu i poza nim. Ogłaszam oficjalny początek wiosny w Gorzowie Wlkp. W domu mam wiosnę na całego, bo od kilku dni mam "ogródek". Wysiałam trochę ziół. W czwartek mijają dwa tygodnie, więc niektóre już nadają się do pikowania. W najbliższym czasie wstawię zdjęcia mego ogródeczka i co nieco napiszę o ziołach.

Dziś mam dla Was sałatkę. Kolejny smakowy strzał w 10. Jest w niej wszystko to, co lubię. Przepis podkradłam z forum cincin.cc



Składniki:

  • 1 opakowanie paluszków krabowych (250g)
  • 1  duży ogórek
  • koperek
  • pół opakowania makaronu ryżowego
  • 2 łyżki majonezu
  • sól
  • pieprz
  • sok z cytryny
  • bulion (może być z kostki)


Wykonanie:

1. Paluszki kroimy na kawałki. Skrapiamy sokiem z cytryny.
2. Makaron zalewamy gorącym bulionem i odczekujemy czas podany na opakowaniu. Czekamy aż wystygnie.
3. Ogórka ścieramy na tarce na grubych oczkach, koperek siekamy.
4. Wszystkie składniki łączymy ze sobą, przyprawiamy, schładzamy i GOTOWE :)



Sałatka wyszła pyszna - bardzo delikatna. Polecam gorąco fanom paluszków krabowych. Mąż stwierdził jednak, że to zbyt "babska" sałatka. Dlatego zjadłam sama dużo :D

Wiosenne buziaki!
O.

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...