piątek, 20 stycznia 2012

Chleb czekoladowy.

Wydawało mi się, że na świecie istnieje rozgraniczenie na chleb i ciasta. Chleb do kanapek, ciasto do kawy :D Byłam w błędzie. Dziś zrobiłam coś pomiędzy. Przedstawiam wam (tadam! tadam!) chleb czekoladowy.

Wyszedł pięknie, ale nie wiem jak go ugryźć. Tzn. dosłownie już spróbowałam - smakuje wybornie, ale nie wiem jak go ugryźć nieco bardziej metaforycznie. Mianowicie chodzi mi o to, z czym to się je. Na ciasto jest zbyt wytrawne, na chleb za słodkie. Jako przekąska sama w sobie - super. Może z dżemem, albo białym serem? Będę eksperymentować! A może ktoś z Was ma jakiś pomysł? :)

Przepis wygląda następująco:

składniki:

  • mleko 200 ml
  • jajko 1 sztuka
  • olej 2 łyżki
  • cukier 6 łyżek
  • kakao 40 g
  • mąka 400 g
  • orzechy włoskie(posiekane drobno) 1/2 szklanki
  • suche drożdże 1 opakowanie

W tej kolejności wrzucamy składniki do maszyny, pieczemy w programie do białego chleba(u mnie 3h50min).

Wygląda jak piernik :)





Polecam wybróbować! O.

4 komentarze:

  1. robiłam podobny chleb (z dodatkową czekoladą w środku) i jak dla mnie najlepszy był z białym kremowym serkiem.
    i wbrew pozorom kanapka z żółtym serem i chudą szynką w środu smakowała rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim dzieciom taki chleb w 100 % przypadnie do...smaku :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego chleba jeszcze nie jadłam. Ciekawy pomysł. Koniecznie muszę wypróbować przepis :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...